De Verfkerk uit Schoten - antwerpen

Uw ervaren verfspeciaalzaak

Opzoek naar raambekleding?

Bekijk hier all mogelijkheden.

Raambekleding volledig op maat gemaakt. Bekijk hier alle mogelijk heden. Kom  zeker ook eens kijken in onze toonzaal. Kruiningenstraat 88 schoten.

De Verfkerk uit Schoten - antwerpen

Uw ervaren verfspeciaalzaak

In De Verfkerk - met vestigingen in Schoten - waant iedere schilder zich in de verfhemel. Zaakvoerders Arne en Demis Tang runnen hun verfwinkels met veel passie en garanderen u een uitstekende prijs-kwaliteit. Verkopers Kay, Jeroen & Jurgen geven u met plezier uitgebreid kleuradvies.

Omdat wij verf altijd in grote hoeveelheden aankopen, kunnen wij u verzekeren van de laagste prijzen. Verfpotten met deuken in die de grote merken uit hun rekken halen, bieden wij aan in onze verfwinkel. De kwaliteit van de verf blijft behouden en u geniet van ongezien voordelige prijzen. Naast ons huismerk Mathys verkopen wij ook kwaliteitsmerken zoals Zinsser, Sikkens, Trimetal, Sigma, Herbol,...

U kan in De Verfkerk niet alleen verf en bijbehorend schildermateriaal zoals kwasten en borstels vinden, maar ook een uitgebreid assortiment aan andere producten. Denk daarbij aan raamdecoratie, vloerbekleding, behang & sierlijsten. Wij verkopen zowel aan particulieren als aan bedrijven.

verfstalen