Bestelling & levering

Afhaling in de winkel

Haal de producten af in onze winkel te schoten.

Levering aan huis

Leveringen over heel belgie en nederland

Alle nodige informatie

Een bestelling plaatsen

Alle bestellingen bij De Verfkerk verlopen telefonisch. Als u verf of ander schildersmateriaal wilt bestellen voor uw schilderwerken kunt u dit doen via het nummer 03 685 59 85. Noteer zeker het aantal vierkante meters vooraleer u contact met ons opneemt. Nadien informeren wij u over producten, prijzen en promoties en geven we advies over uw gekozen product en het gebruik ervan. Vervolgens stellen wij een factuur en een bestelbon op die we doorsturen naar uw opgegeven e-mailadres. Qua betaling heeft u verschillende mogelijkheden:

Overschrijving

U betaalt via overschrijving. Als wij uw betaling ontvangen hebben, gaan wij over tot levering. Houd rekening met vertraging van ongeveer drie werkdagen.

Betaling bij ophaling

U komt uw bestelling ophalen en u betaalt ter plaatse.

Cash

U betaalt cash. Wij gaan meteen over tot levering.

Onze leveringen vinden doorgaans plaats op, donderdag en vrijdag tussen 09.00 uur en 17.00 uur. Vanaf € 100,00 leveren wij gratis in Schoten, Schilde, Merksem, Zoersel, 's-Gravenwezel, Wijnegem, Deurne, Brasschaat, Sint-Job-in-'t-Goor, Sint-Antonius, Wommelgem, Ranst, Oelegem en Ekeren. Voor bestellingen onder de € 100,00 rekenen wij transportkosten van € 25,00* aan.

Ook leveren wij over heel belgie en nederland met post nl / Bpost. vraag hiervoor naar de transportkosten*.

Let erop dat u gemengde verven niet kunt retourneren.

de verfkerk winkel

Interieurwerken op de planning?

Neem een kijkje in ons uitgebreide assortiment.

De Verfkerk uit Schoten - antwerpen

Uw ervaren verfspeciaalzaak